News

  • Tempu di Postu: Nov-01-2021

    L'aprenu frequente sottu una fonte di luce stroboscopica dannu u nervu otticu. Accendemu a camera di u telefuninu mobile è l'hà puntatu à a fonte di luce di u desk. Se a fonte di luce era chjaramente presentata, hè stata pruvata chì ùn ci era micca flicker. Nisun glare = senza danni à l'ochji, evitendu mio...Leghjite più »

  • What is eye-caring light ?
    Tempu di post: Jul-09-2021

    A chjamata lampada di prutezzione di l'ochju hè di fà lampi ordinarii di bassa freccia in lampi d'alta freccia. In generale, lampeggia migliaia di volte o ancu decine di millaie di volte per seconda. À questu tempu, a vitezza di lampeggiante supera a velocità di a risposta nervosa di l'ochju umanu. Per ...Leghjite più »

  • What type of filter is better for vacuum cleaner ?
    Tempu di post: Jul-09-2021

    L'aspiratori attuali anu principarmenti i seguenti trè metudi di filtrazione, à dì, filtrazione di sacchetti di polvera, filtrazione di tazza di polvera è filtrazione d'acqua. U tipu di filtru di u saccu di polvera filtra u 99,99% di e particelle chjuche cum'è 0,3 microns, chì hè più convenientu per pulisce in tuttu. Tuttavia, u vacuu ...Leghjite più »

  • What is sonic electric toothbrush ?
    Tempu di post: Jul-09-2021

    U nome di u spazzolu di denti sonicu hè derivatu da u primu spazzole di denti sonicu, Sonicare. In fatti, Sonicare hè solu una marca, è ùn hà nunda di fà cù Sonic. In generale, u spazzole di denti sonicu hè solu à una vitezza di vibrazione di 31 000 volte / min o più. Tuttavia, dopu a traduzzione, ùn sò micca sapè s'ellu ...Leghjite più »