Lampada di scrivania di prutezzione di l'ochji

L'aprenu frequente sottu una fonte di luce stroboscopica dannu u nervu otticu. Accendemu a camera di u telefuninu mobile è l'hà puntatu à a fonte di luce di u desk. Se a fonte di luce era chjaramente presentata, hè stata pruvata chì ùn ci era micca flicker. Nisun glare = senza danni à l'ochji, evitendu a miopia. Per fà a luce emessa da a lampada di prutezzione di l'ochji più uniforme è dolce, senza splendore, avemu aduttatu un disignu otticu à emissione laterale.

A luce emessa da i perle di lampade hè filtrata da u riflettore, a guida di luce è u diffusore, è poi brilla in l'ochji di u zitellu, perchè l'ochji ponu esse manteni còmode è moisturized per un bellu pezzu. Illuminazione standard nazionale AA = riduce a fatigue oculare. Parechje lampade di scrivania anu una sola fonte di luce cù poca illuminazione è una piccula gamma di luce. Questu formarà un forte cuntrastu trà u lume è u bughju, è i pupulari di u zitellu seranu allargati è cuntrati, è l'ochji diventeranu prestu.

A luce hè distribuita uniformemente, illumina una zona larga, prutegge in modu efficace a vista di u zitellu, è permette à u zitellu di fucalizza più nantu à l'apprendimentu.

A temperatura di culore 3000K-4000k significa riducendu a luce blu è migliurà l'efficienza di l'apprendimentu. A temperatura di u culore troppu bassu farà chì u zitellu si senti somnolente, è a temperatura di u culore troppu altu aumenterà u cuntenutu di luce blu è dannu a retina di u zitellu.


Tempu di Postu: Nov-01-2021