Chì ghjè a luce chì cura l'ochji?

A chjamata lampada di prutezzione di l'ochju hè di fà lampi ordinarii di bassa freccia in lampi d'alta freccia. In generale, lampeggia migliaia di volte o ancu decine di millaie di volte per seconda. À questu tempu, a vitezza di lampeggiante supera a velocità di a risposta nervosa di l'ochju umanu. Per u studiu longu è l'uffiziu sottu stu tipu di luce, a ghjente senterà chì i so ochji sò più còmode è faciuli di prutezzione di i so ochji. U cosiddettu stroboscopicu hè u prucessu di u lume chì cambia da luminosu à scuru è dopu da scuru à luminoso, vale à dì u cambiamentu di freccia di u currente. I luci di prutezzione di l'ochji di solitu sò spartuti in cinque tippi: I primi luci di prutezzione di l'ochji di alta frequenza sò luci di prutezzione di l'ochji ordinali. Utilizà un ballast d'alta frequenza per aumentà a freccia di flicker da 50 volte per seconda, cum'è u puntu normale, à 100 volte per seconda, chì radduppia a freccia di a griglia. L'ochju umanu pò percive u cambiamentu in 30Hz, è u cambiamentu di luce 100 volte per seconda hè cumplettamente invisibile à l'ochju umanu, chì ghjunghje à u scopu di prutezzione di l'ochji. À u listessu tempu hà un effettu protettivu nantu à l'ochji. A causa di l'occhi umani, i pupulari si chjude quandu a luce hè forte; quandu a luce hè debule, i pupulari dilate. Per quessa, l'ochji di e persone chì leghjenu o leghjenu direttamente cù luci ordinarie si stancheranu dopu longu tempu. Per ottene u scopu di prutezzione di l'ochji. Ma a radiazione elettromagnetica di i lampi d'alta freccia ordinariu aumenterà ancu, vale à dì, a radiazione elettromagnetica di i lampi d'alta frequenza hè più grande di quella di lampade incandescenti è fluorescenti, è pò ancu causà un altru tipu di danni. Tuttu u mondu deve esse attentu quandu compra luci di prutezzione di l'ochji.

A seconda lampada elettronica di prutezzione di l'ochji d'alta freccia usa ancu ballast elettronici d'alta frequenza. Hè ancu una versione aghjurnata di u primu tipu di lampada di prutezzione di l'ochji. U disignu piglia in contu l'impattu di a riflessione di a luce nantu à l'ochji umani è aghjunghje un filtru. Puderà in modu efficace aumentà a luce necessaria è riduce a luce innecessaria.

A terza lampada di prutezzione di l'ochji di u tippu di riscaldamentu elettricu Questa lampada di prutezzione di l'ochji usa u principiu di riscaldamentu cuntinuu da u filu di riscaldamentu di una lampada incandescente ordinaria. U disignu usa un filamentu cù una grande capacità di calore per furnisce continuamente u calore è splende, ottene u scopu di prutezzione di l'ochji. A maiò parte di sti lampi di prutezzione di l'ochju anu dui ingranaggi, prima accende a marcia bassa per riscalda u filamentu, poi accende l'altu gradu, è l'utilizanu nurmale. Perchè quandu a lampa hè prima accende, u filamentu ùn hè micca troppu caldu, u currente serà relativamente grande, u filamentu hè faciule per brusgià, è a vita di u bulbe ùn hè micca longu. Quandu sceglite stu tipu di lampada di prutezzione di l'ochji,pudete vede intuitivamente:Dopu accende a luce, a lumera si stende lentamente, vale à dì, hà una grande capacità di calore; s'illumina quandu hè attivatu, è hà una piccula capacità di calore.

A quarta luce di prutezzione di l'ochji di l'illuminazione d'emergenza Stu tipu di luce di prutezzione di l'ochji hè a luci d'urgenza di solitu. Utiliza batterie di almacenamento, chì sò generalmente aduprate per l'illuminazione d'emergenza. A lampa hà una vita corta, una bassa efficienza luminosa è altre mancanza. Avà una tale tecnulugia hè ancu appiicata à a lampada di scrivania di prutezzione di l'ochji, u currente alternante hè almacenatu à traversu a bateria, è poi illuminatu. A causa di u currente di output inestabile è u putere di almacenamentu inestabile di stu tipu di lampada di prutezzione di l'ochji, pruducerà sfarfalli è radiazioni, chì ùn sò micca adattati per l'ambiente d'usu altu. Ùn hè cunsigliatu di utilizà quandu ci hè electricità.

A quinta lampada di prutezzione di l'ochji DC. A lampa di prutezzione di l'ochju DC usa un ballast DC per prima cunvertisce a putenza AC in una putenza DC cun tensione stabile è currente. Quandu a putenza DC hè aduprata per accende a lampada, a lampada ùn lamperà micca quandu hè accesa, è hè veramente libera di sfarfallio, È a luce emessa durante l'usu hè una luce cuntinuu è uniforme cum'è a luce naturale, assai luminosa, ma micca abbagliante. in tuttu, assai suave, chì assai allevia a vista. ; A causa di l'usu di a tecnulugia DC, ùn ci hè micca fluttuazione, evitendu a radiazione elettromagnetica è a contaminazione elettromagnetica causata da l'oscillazione d'alta freccia di u ballast elettronicu d'alta frequenza. Ma u più grande svantaghju di stu tipu hè chì u prucessu hè difficiule è u costu hè altu. U sestu LED di prutezzione di l'ochji


Tempu di post: Jul-09-2021